Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mortens` Golf 1992 CL med Soundstream

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gleder meg til fortsettelsen morten, du tar jo helt av her
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • Ble litt mer arbeide enn jeg hadde sett for meg, men men... Dama er stein gær`n pga dette.
      Tenkte jeg skulle begynne på dør panelene neste uke + midtkonsollen.
      Så for flytte meg til bagasjen, så videre til panelene på hver side av baksetet.

      Comment


      • Originally posted by Morten Pettersen View Post
        Er vel det samme som org mitt?

        Er nok litt forskjell

        Hadde et bilde her men det gikk ikke... uansett er det ganske anerledes... Ønsker meg slik i 2'er Golfen... Skal visst skli rett inn..
        Last edited by Jvh; 20-05-2007, 00:18.

        Comment




        • Corrado

          Nææææ...

          Synes 4`n var penere (når den er hel)



          Det er ganske stor forskjell på 2`r og 3`r golf. Tror neppe noen sklir rett inn
          Samt du må bytte klokka mener jeg.
          Corrado har vel elektrisk men 2`n har vaier speedo
          Last edited by Morten Pettersen; 20-05-2007, 00:32.

          Comment


          • Det blir vel ikke bare lett å få nytt speedometer, varmeapparatjustering osv til å fungere sammen med det gamle systemet i bilen?
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • Originally posted by InstallBay View Post
              Det blir vel ikke bare lett å få nytt speedometer, varmeapparatjustering osv til å fungere sammen med det gamle systemet i bilen?
              Nei det blir en utfordring.
              Får slitte to klokker å bytte innmat så jeg får formen. Å hvis ikke det går så får jeg finne på noe annet.
              Ang varme app bryter etc så ender det vel opp med støpings.
              Må få kjøpt noe støpe plast til dørene også.
              Lommeboka begynner bli slunken....

              Comment


              • stiligt vist du får det der til
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • Men for all del: BYTT RATT! Var en som skulle prakke på meg et slikt dashbord en gang som dengang satt i en 2'erGolf... men men må vel støpe helt nytt jeg når den tid kommer (heldigvis lenge til)

                  Comment


                  • Originally posted by Jvh View Post
                    Men for all del: BYTT RATT! Var en som skulle prakke på meg et slikt dashbord en gang som dengang satt i en 2'erGolf... men men må vel støpe helt nytt jeg når den tid kommer (heldigvis lenge til)
                    Hehe. Det må jeg uansett Ratt stammen er en del kortere så det er ca 1,5 cm klaring mellom rattet og dashen.
                    Gt ratt med boss kommer.

                    Comment


                    • Ikke mye som er styggere enn firkanta 80-tallsdash, være seg Corrado, Golf 1/2/3, Mazda, Mitsubishi etc... Helt grusomt!

                      Jeg syns dette er et bra bytte, Morten!

                      Comment


                      • Prosjektet blir satt litt på vent nå, som jeg vurderer å kjøpe en annen bil.
                        Får se hva høsten bringer

                        Comment


                        • hihi, kjøp deg golf 4 med golf 3 dash.. så kan du bytte over >_<
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • Jeg er sugen på en nokså kjent bil, mens dama har begynnt å snakke om barnevogn......................................... ...
                            Så blir det "pudding" i planene så spørs det om ikke det blir en A6

                            Comment


                            • En kjent bil med koksgrå center i felgene?

                              Comment


                              • Originally posted by Morten Pettersen View Post
                                Jeg er sugen på en nokså kjent bil, mens dama har begynnt å snakke om barnevogn......................................... ...
                                Så blir det "pudding" i planene så spørs det om ikke det blir en A6
                                Hmm... har du dratt en "Tony" på dama nå eller?
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

                                Comment

                                Working...
                                X